Sunday, May 18, 2008

fainted

已经不会回答你们的问题了
对不起
不要问我了











4.35.36.38.33.24.29.13.23.29.33.2










星期二全国独中进行筹款
为四川灾情近一份力
感谢董总的号召




高中足球队在勇离开后必须重新寻找队长
有意者必须认真看待和维持校队的运作
现在毛遂自荐的有鹤康一个


另外班级足球赛进入抽签阶段
勇之前找的记录台其实并不通过
对不起勇
要用回学会的人
裁判的训练和人选必须尽快解决
以便在比赛前训练完毕

中华足球挑战杯
在班级赛后
尽我们最大的努力来完成这个比赛


勇放心吧
abu和我会注意好足球学会的事情
我有个打算
明年的高中足球队重组
以便达到更标准的水平
各个训练将会被教练规定
我应该会退出校队



戏剧比赛
据本想了出来
很对不起我的队员
我这个队长要把剧本剩余的工作交给你们了
另外可能我将没有时间练习
除了准备班级赛
比赛时间应该会和班级赛撞期
这个还要等到比赛时间才规定
投入最新一层的时间分配表







刚才头很痛
原来我自己通道怎样都不知道
不过睡醒了好了很多
想起头痛的急救法
谢谢妈妈
教会了我减低痛得方法





jc ask us for take part in his neighbour's party
after that sure starting our own gay gay party in jc's house
because jc was alone in his home
miss jc k-room
inside wif s.hong crazy memories
ah ha!
i need to open my voice tonitez =)
hope Jc forgive me lolx
i like tht megabass
boom boom boom boom boom
shake my heart
i wan kiss my yong kiss kucci(he looks cb gay)
hug together sleep then we become gay=.=
f la ..im virgin arhh...
i expect a crazy nitez i wan play 99 liawwwwwwww (i try to learn eeleng's style)
my resultssssssss
got beautiful de lo
all hampir hampir passssssssss n hor got got got high marks d liawwww
but i scare my average !!din pass up homework n my BE BM BC de teacher damn GOOD de la
shit la 22periods i really eat shit!!
how come my average will FAIL??
thx alot lo TEACHER




FAINTED!!

2 comments:

Anonymous said...

haha d0n learn me argh
i will gek dar
veli veli gek darr xp

loy said...

learn xia u happy cannot?
if not wan alwys sad sad sad sad?