Sunday, August 9, 2009

加油

今晚颜芳仪小姐竟然不开心
我有吓到



不管怎样
明年我一定去送你机的
虽然可能以后我们都不会再相遇了


我永远不会忘记小学那段日子
一起打闹
一起玩乐
可能是puppy love类型的友情
但是无可否认
那一次的扯玲全国观摩赛在巴士里的事情
我到现在都历历在目
和你的友情我真的觉得很开心
哈哈



虽然不同地方
不同学校
我永远都不想看到你不开心
你永远都是我的vip


加油
jennygan

3 comments:

jenny gan said...

thank you 4 wad u wrote 4 me..i m so happy to read this..thank you~!frenz forever~~!so glad to know u since primary school!!i'll be never 4get tht i have such a nice frenz..THANK YOU!!i m happy now..don't worry..go somewhere with me n steven 1 day la~=P..jenny gan is here on 9-8-2009,1.08am..

Gigi Taffy Chiam said...

=) xD
wow

ĸıđ said...

wow loy
wow
wow
wow
wow